Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/533
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барильник-Куракова, Оксана Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-23T09:07:53Z | - |
dc.date.available | 2015-01-23T09:07:53Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Барильник-Куракова, О. А. Технологічний підхід у навчанні фізики як один із шляхів самореалізації учнів старшої школи [Текст] / О. А. Барильник-Куракова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 21–24. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 24 (16 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/533 | - |
dc.description | Relevance of the material presented in the article is conditioned by the needs of organization of educational process in secondary schools in accordance with the principles of unity and variability. These principles are proclaimed by the Concept of secondary education. The variability of different ways to implement a common goal and objectives of the school, in particular, through the use of different educational systems and educational technologies has been defined. Taking into account the factors considered in this paper and the direction of selection of learning technologies, will help solve the problem of implementation of the learning process profile school technological approach. Key words: educational process, specialized schools, physical and mathematical profile, education technology, process approach. | uk |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обу- мовлена потребами організації навчального процесу у за- гальноосвітній школі у відповідності до принципів єдності і варіативності. Зазначені принципи проголошує Концепція загальної середньої освіти. Варіативність визнає правомір- ність різних шляхів реалізації єдиної мети і завдань шкільної освіти, зокрема, на основі застосування різних педагогічних систем і педагогічних технологій. Урахування розглянутих у статті чинників та напрямків добору технології навчання, допоможе розв’язати проблему впровадження у навчальний процес профільної школи технологічного підходу. Ключові слова: навчальний процес, профільна школа, фізико-математичний профіль, технологія навчання, техно- логічний підхід. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | профільна школа | uk |
dc.subject | фізико-математичний профіль | uk |
dc.subject | технологія навчання | uk |
dc.subject | технологічний підхід | uk |
dc.title | Технологічний підхід у навчанні фізики як один із шляхів самореалізації учнів старшої школи | uk |
dc.title.alternative | Technological approach in physics teaching as a way to selfrealization of high school students | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ФІЗИКИ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ.pdf | 493.83 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.