Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/533
Название: Технологічний підхід у навчанні фізики як один із шляхів самореалізації учнів старшої школи
Другие названия: Technological approach in physics teaching as a way to selfrealization of high school students
Авторы: Барильник-Куракова, Оксана Анатоліївна
Ключевые слова: навчальний процес, профільна школа, фізико-математичний профіль, технологія навчання, технологічний підхід
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Барильник-Куракова, О. А. Технологічний підхід у навчанні фізики як один із шляхів самореалізації учнів старшої школи [Текст] / О. А. Барильник-Куракова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 21–24. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 24 (16 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обу- мовлена потребами організації навчального процесу у за- гальноосвітній школі у відповідності до принципів єдності і варіативності. Зазначені принципи проголошує Концепція загальної середньої освіти. Варіативність визнає правомір- ність різних шляхів реалізації єдиної мети і завдань шкільної освіти, зокрема, на основі застосування різних педагогічних систем і педагогічних технологій. Урахування розглянутих у статті чинників та напрямків добору технології навчання, допоможе розв’язати проблему впровадження у навчальний процес профільної школи технологічного підходу. Ключові слова: навчальний процес, профільна школа, фізико-математичний профіль, технологія навчання, техно- логічний підхід.
Описание: Relevance of the material presented in the article is conditioned by the needs of organization of educational process in secondary schools in accordance with the principles of unity and variability. These principles are proclaimed by the Concept of secondary education. The variability of different ways to implement a common goal and objectives of the school, in particular, through the use of different educational systems and educational technologies has been defined. Taking into account the factors considered in this paper and the direction of selection of learning technologies, will help solve the problem of implementation of the learning process profile school technological approach. Key words: educational process, specialized schools, physical and mathematical profile, education technology, process approach.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/533
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.