Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/533
Назва: Технологічний підхід у навчанні фізики як один із шляхів самореалізації учнів старшої школи
Інші назви: Technological approach in physics teaching as a way to selfrealization of high school students
Автори: Барильник-Куракова, Оксана Анатоліївна
Ключові слова: навчальний процес, профільна школа, фізико-математичний профіль, технологія навчання, технологічний підхід
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Барильник-Куракова, О. А. Технологічний підхід у навчанні фізики як один із шляхів самореалізації учнів старшої школи [Текст] / О. А. Барильник-Куракова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 21–24. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 24 (16 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обу- мовлена потребами організації навчального процесу у за- гальноосвітній школі у відповідності до принципів єдності і варіативності. Зазначені принципи проголошує Концепція загальної середньої освіти. Варіативність визнає правомір- ність різних шляхів реалізації єдиної мети і завдань шкільної освіти, зокрема, на основі застосування різних педагогічних систем і педагогічних технологій. Урахування розглянутих у статті чинників та напрямків добору технології навчання, допоможе розв’язати проблему впровадження у навчальний процес профільної школи технологічного підходу. Ключові слова: навчальний процес, профільна школа, фізико-математичний профіль, технологія навчання, техно- логічний підхід.
Опис: Relevance of the material presented in the article is conditioned by the needs of organization of educational process in secondary schools in accordance with the principles of unity and variability. These principles are proclaimed by the Concept of secondary education. The variability of different ways to implement a common goal and objectives of the school, in particular, through the use of different educational systems and educational technologies has been defined. Taking into account the factors considered in this paper and the direction of selection of learning technologies, will help solve the problem of implementation of the learning process profile school technological approach. Key words: educational process, specialized schools, physical and mathematical profile, education technology, process approach.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/533
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.