Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/533
Title: Технологічний підхід у навчанні фізики як один із шляхів самореалізації учнів старшої школи
Other Titles: Technological approach in physics teaching as a way to selfrealization of high school students
Authors: Барильник-Куракова, Оксана Анатоліївна
Keywords: навчальний процес, профільна школа, фізико-математичний профіль, технологія навчання, технологічний підхід
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Барильник-Куракова, О. А. Технологічний підхід у навчанні фізики як один із шляхів самореалізації учнів старшої школи [Текст] / О. А. Барильник-Куракова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 21–24. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 24 (16 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обу- мовлена потребами організації навчального процесу у за- гальноосвітній школі у відповідності до принципів єдності і варіативності. Зазначені принципи проголошує Концепція загальної середньої освіти. Варіативність визнає правомір- ність різних шляхів реалізації єдиної мети і завдань шкільної освіти, зокрема, на основі застосування різних педагогічних систем і педагогічних технологій. Урахування розглянутих у статті чинників та напрямків добору технології навчання, допоможе розв’язати проблему впровадження у навчальний процес профільної школи технологічного підходу. Ключові слова: навчальний процес, профільна школа, фізико-математичний профіль, технологія навчання, техно- логічний підхід.
Description: Relevance of the material presented in the article is conditioned by the needs of organization of educational process in secondary schools in accordance with the principles of unity and variability. These principles are proclaimed by the Concept of secondary education. The variability of different ways to implement a common goal and objectives of the school, in particular, through the use of different educational systems and educational technologies has been defined. Taking into account the factors considered in this paper and the direction of selection of learning technologies, will help solve the problem of implementation of the learning process profile school technological approach. Key words: educational process, specialized schools, physical and mathematical profile, education technology, process approach.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/533
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.