Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/534
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бедевельська, Мар’яна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-26T07:29:20Z | - |
dc.date.available | 2015-01-26T07:29:20Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Бедевельська, М. В. Стан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу [Текст] / М. В. Бедевельська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 25–27. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 26 (4 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/534 | - |
dc.description | The problem of generating the pedagogical mastery of future teachers of the foreign languages on the bases of the competency approach has not been enough researcheds. The article outlines the state of formation of the pedagogical skills of teachers of foreign languages on the basis of the competency approach and analyzes the results. Key words: teaching skills, future teachers of foreign languages, experiment | uk |
dc.description.abstract | Проблема формування педагогічної майстерності май- бутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу не розроблена достатньо, що і обумовлює її актуаль- ність. У статті визначено стан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу та проведено аналіз отриманих результатів. У процесі констатувального етапу педагогіч- ного експерименту було з’ясовано, наскільки теоретично та практично готові майбутні учителі іноземної мови до засто- сування педагогічної майстерності у подальшій професійній діяльності. Ключові слова: педагогічна майстерність, майбутні учителі іноземної мови, констатувальний експеримент | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk |
dc.subject | майбутні учителі іноземної мови | uk |
dc.subject | констатувальний експеримент | uk |
dc.title | Стан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу | uk |
dc.title.alternative | State of formation of pedagogical skills of future foreign language teachers on the basis of competency approach | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СТАН СФОРМОВАНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ.pdf | 496.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.