Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/534
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБедевельська, Мар’яна Василівна-
dc.date.accessioned2015-01-26T07:29:20Z-
dc.date.available2015-01-26T07:29:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБедевельська, М. В. Стан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу [Текст] / М. В. Бедевельська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 25–27. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 26 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/534-
dc.descriptionThe problem of generating the pedagogical mastery of future teachers of the foreign languages on the bases of the competency approach has not been enough researcheds. The article outlines the state of formation of the pedagogical skills of teachers of foreign languages on the basis of the competency approach and analyzes the results. Key words: teaching skills, future teachers of foreign languages, experimentuk
dc.description.abstractПроблема формування педагогічної майстерності май- бутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу не розроблена достатньо, що і обумовлює її актуаль- ність. У статті визначено стан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу та проведено аналіз отриманих результатів. У процесі констатувального етапу педагогіч- ного експерименту було з’ясовано, наскільки теоретично та практично готові майбутні учителі іноземної мови до засто- сування педагогічної майстерності у подальшій професійній діяльності. Ключові слова: педагогічна майстерність, майбутні учителі іноземної мови, констатувальний експериментuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectмайбутні учителі іноземної мовиuk
dc.subjectконстатувальний експериментuk
dc.titleСтан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходуuk
dc.title.alternativeState of formation of pedagogical skills of future foreign language teachers on the basis of competency approachuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.