Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/534
Назва: Стан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу
Інші назви: State of formation of pedagogical skills of future foreign language teachers on the basis of competency approach
Автори: Бедевельська, Мар’яна Василівна
Ключові слова: педагогічна майстерність, майбутні учителі іноземної мови, констатувальний експеримент
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Бедевельська, М. В. Стан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу [Текст] / М. В. Бедевельська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 25–27. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 26 (4 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Проблема формування педагогічної майстерності май- бутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу не розроблена достатньо, що і обумовлює її актуаль- ність. У статті визначено стан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу та проведено аналіз отриманих результатів. У процесі констатувального етапу педагогіч- ного експерименту було з’ясовано, наскільки теоретично та практично готові майбутні учителі іноземної мови до засто- сування педагогічної майстерності у подальшій професійній діяльності. Ключові слова: педагогічна майстерність, майбутні учителі іноземної мови, констатувальний експеримент
Опис: The problem of generating the pedagogical mastery of future teachers of the foreign languages on the bases of the competency approach has not been enough researcheds. The article outlines the state of formation of the pedagogical skills of teachers of foreign languages on the basis of the competency approach and analyzes the results. Key words: teaching skills, future teachers of foreign languages, experiment
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/534
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.