Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/534
Название: Стан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу
Другие названия: State of formation of pedagogical skills of future foreign language teachers on the basis of competency approach
Авторы: Бедевельська, Мар’яна Василівна
Ключевые слова: педагогічна майстерність, майбутні учителі іноземної мови, констатувальний експеримент
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Бедевельська, М. В. Стан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу [Текст] / М. В. Бедевельська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 25–27. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 26 (4 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Проблема формування педагогічної майстерності май- бутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу не розроблена достатньо, що і обумовлює її актуаль- ність. У статті визначено стан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу та проведено аналіз отриманих результатів. У процесі констатувального етапу педагогіч- ного експерименту було з’ясовано, наскільки теоретично та практично готові майбутні учителі іноземної мови до засто- сування педагогічної майстерності у подальшій професійній діяльності. Ключові слова: педагогічна майстерність, майбутні учителі іноземної мови, констатувальний експеримент
Описание: The problem of generating the pedagogical mastery of future teachers of the foreign languages on the bases of the competency approach has not been enough researcheds. The article outlines the state of formation of the pedagogical skills of teachers of foreign languages on the basis of the competency approach and analyzes the results. Key words: teaching skills, future teachers of foreign languages, experiment
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/534
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.