Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/535
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілик, Олеся Миронівна-
dc.date.accessioned2015-01-26T07:35:16Z-
dc.date.available2015-01-26T07:35:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБілик, О. М. Історичні традиції освіти та естетичного виховання в Японії [Текст] / О. М. Білик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 27–29. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 29 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/535-
dc.descriptionArticle highlights the process of formation and development of education and specifically aesthetic education in Japanese society, from the period of tribal society, through the era of Yamato, Heian, Edo and until 1868, the so-called Meiji Restoration - an era that has led to significant transformations in the political and social structure of Japan. From a scientific point of view this time period in the history of Japanese pedagogy is of particular interest, because within its limits national education was virtually closed to the outside world and almost avoided foreign influence, so that the evolution of educational processes and their semantic content occurred in completely unique environment. Key words: traditions of aesthetic education, initiation, terakoya, sakoku, meritocratic ideology, Meiji Revolution.uk
dc.description.abstractСтаття висвітлює процес зародження, становлення і розвитку освіти та естетичного виховання в японському суспільстві, починаючи від періоду родового суспільства, через епохи Ямато, Хейан, Едо та до 1868 року, так званої реставрації Мейдзі – епохи, що зумовила значні трансформа- ції у політичній та соціальній структурах Японії. З наукового погляду саме цей часовий відрізок в історії японської педаго- гічної думки викликає особливий інтерес, адже в його межах національна педагогіка була фактично закрита для зовніш- нього світу та практично уникнула іноземного впливу, за- вдяки чому еволюція освітніх процесів та їх змістового напо- внення відбувалася а абсолютно своєрідному автентичному середовищі. Ключові слова: традиції естетичного виховання, ініці- ація, теракоя, сакоку, мерітократична ідеологія, революція Мейдзі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherHistorical traditions of education and aesthetic up−bringing іn Japanuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectтрадиції естетичного вихованняuk
dc.subjectініціаціяuk
dc.subjectтеракояuk
dc.subjectсакокуuk
dc.subjectмерітократична ідеологіяuk
dc.subjectреволюція Мейдзіuk
dc.titleІсторичні традиції освіти та естетичного виховання в Японіїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.