Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/535
Название: Історичні традиції освіти та естетичного виховання в Японії
Авторы: Білик, Олеся Миронівна
Ключевые слова: традиції естетичного виховання, ініціація, теракоя, сакоку, мерітократична ідеологія, революція Мейдзі
Дата публикации: 2013
Издательство: Historical traditions of education and aesthetic up−bringing іn Japan
Библиографическое описание: Білик, О. М. Історичні традиції освіти та естетичного виховання в Японії [Текст] / О. М. Білик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 27–29. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 29 (10 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Стаття висвітлює процес зародження, становлення і розвитку освіти та естетичного виховання в японському суспільстві, починаючи від періоду родового суспільства, через епохи Ямато, Хейан, Едо та до 1868 року, так званої реставрації Мейдзі – епохи, що зумовила значні трансформа- ції у політичній та соціальній структурах Японії. З наукового погляду саме цей часовий відрізок в історії японської педаго- гічної думки викликає особливий інтерес, адже в його межах національна педагогіка була фактично закрита для зовніш- нього світу та практично уникнула іноземного впливу, за- вдяки чому еволюція освітніх процесів та їх змістового напо- внення відбувалася а абсолютно своєрідному автентичному середовищі. Ключові слова: традиції естетичного виховання, ініці- ація, теракоя, сакоку, мерітократична ідеологія, революція Мейдзі.
Описание: Article highlights the process of formation and development of education and specifically aesthetic education in Japanese society, from the period of tribal society, through the era of Yamato, Heian, Edo and until 1868, the so-called Meiji Restoration - an era that has led to significant transformations in the political and social structure of Japan. From a scientific point of view this time period in the history of Japanese pedagogy is of particular interest, because within its limits national education was virtually closed to the outside world and almost avoided foreign influence, so that the evolution of educational processes and their semantic content occurred in completely unique environment. Key words: traditions of aesthetic education, initiation, terakoya, sakoku, meritocratic ideology, Meiji Revolution.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/535
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ІСТОРИЧНІ ТРАДИЦІЇ ОСВІТИ ТА ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ЯПОНІЇ.pdf506.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.