Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53603
Назва: Рекламний ринок як об'єкт впливу консюмеризму
Автори: Дочинець, Наталя Мирославівна
Ключові слова: консюмеризм, консюмерuстська політика, реклама, Держспоживстандарт України
Дата публікації: 2005
Видавництво: Поліграфцентр "Ліра"
Бібліографічний опис: Дочинець, Н. М. Рекламний ринок як об'єкт впливу консюмеризму / Н. М. Дочинець // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "ЛІра", 2005. – Вип. 18. – С. 25-29. – Бібліогр.: с. 29 (8 назв). – Рез. укр.
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядаються пріоритети сучасної консюмеристської політики в сфері peклa­мu, яку здійснює держава спільно з громадськістю з метою підвищення відповідальності рекламо­давців, рекламовиробників та рекламорозповсюджувачів перед споживачами. Також визначають­ся основні сучасні проблеми консюмеризму на рекламному ринку країни на основі аналізу показни­ків діяльності Держспоживстандарту України щодо захисту прав споживачів peклaмu.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1qbhMfNuIPrN8NxkdkkBxQmr18U3E_Kna/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53603
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 18 - 2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Вип. 18. 2005.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.