Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53603
Title: Рекламний ринок як об'єкт впливу консюмеризму
Authors: Дочинець, Наталя Мирославівна
Keywords: консюмеризм, консюмерuстська політика, реклама, Держспоживстандарт України
Issue Date: 2005
Publisher: Поліграфцентр "Ліра"
Citation: Дочинець, Н. М. Рекламний ринок як об'єкт впливу консюмеризму / Н. М. Дочинець // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "ЛІра", 2005. – Вип. 18. – С. 25-29. – Бібліогр.: с. 29 (8 назв). – Рез. укр.
Abstract: У даній статті розглядаються пріоритети сучасної консюмеристської політики в сфері peклa­мu, яку здійснює держава спільно з громадськістю з метою підвищення відповідальності рекламо­давців, рекламовиробників та рекламорозповсюджувачів перед споживачами. Також визначають­ся основні сучасні проблеми консюмеризму на рекламному ринку країни на основі аналізу показни­ків діяльності Держспоживстандарту України щодо захисту прав споживачів peклaмu.
Description: https://drive.google.com/file/d/1qbhMfNuIPrN8NxkdkkBxQmr18U3E_Kna/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53603
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 18 - 2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Вип. 18. 2005.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.