Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53603
Название: Рекламний ринок як об'єкт впливу консюмеризму
Авторы: Дочинець, Наталя Мирославівна
Ключевые слова: консюмеризм, консюмерuстська політика, реклама, Держспоживстандарт України
Дата публикации: 2005
Издательство: Поліграфцентр "Ліра"
Библиографическое описание: Дочинець, Н. М. Рекламний ринок як об'єкт впливу консюмеризму / Н. М. Дочинець // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "ЛІра", 2005. – Вип. 18. – С. 25-29. – Бібліогр.: с. 29 (8 назв). – Рез. укр.
Краткий осмотр (реферат): У даній статті розглядаються пріоритети сучасної консюмеристської політики в сфері peклa­мu, яку здійснює держава спільно з громадськістю з метою підвищення відповідальності рекламо­давців, рекламовиробників та рекламорозповсюджувачів перед споживачами. Також визначають­ся основні сучасні проблеми консюмеризму на рекламному ринку країни на основі аналізу показни­ків діяльності Держспоживстандарту України щодо захисту прав споживачів peклaмu.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1qbhMfNuIPrN8NxkdkkBxQmr18U3E_Kna/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53603
ISSN: 0869-0782
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 18 - 2005

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Ек. Вип. 18. 2005.pdf1.01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.