Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАгій, Ярослав Юрійович-
dc.contributor.authorПопович, О. П.-
dc.contributor.authorКупрієнко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-09-28T07:35:31Z-
dc.date.available2023-09-28T07:35:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАhiy Y. Theoretical fundamentals and principles of using marketing management in enterprises / Y., Аhiy, O., Popovich, I. Kupriyenko // Науковий вісник Ужгородського університету : серія Економіка. — 2021. — Вип. 2 (58). — С. 46-49. — Бібліогр.: с. 49.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54097-
dc.description.abstractThe relevance of the research topic is conditioned by the problems of the effectiveness of marketing management planning in enterprises. It is defined and researched that marketing planning as an organizational and managerial process in marketing management. The purpose of the study is to determine the features of marketing management planning in the environment of domestic enterprises, as well as to identify ways of marketing management improvement in enterprises.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид–во "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectplanninguk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectanalysisuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectmanagementuk
dc.titleTheoretical fundamentals and principles of using marketing management in enterprisesuk
dc.title.alternativeТеоретичні основи та принципи використання управління маркетингом на підприємствахuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (58) - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
250639-Текст статті-575142-1-10-20220103 (4).pdf252.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.