Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54097
Название: Theoretical fundamentals and principles of using marketing management in enterprises
Другие названия: Теоретичні основи та принципи використання управління маркетингом на підприємствах
Авторы: Агій, Ярослав Юрійович
Попович, О. П.
Купрієнко, І. В.
Ключевые слова: management, planning, marketing, analysis, efficiency, management
Дата публикации: 2021
Издательство: Вид–во "Говерла"
Библиографическое описание: Аhiy Y. Theoretical fundamentals and principles of using marketing management in enterprises / Y., Аhiy, O., Popovich, I. Kupriyenko // Науковий вісник Ужгородського університету : серія Економіка. — 2021. — Вип. 2 (58). — С. 46-49. — Бібліогр.: с. 49.
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): The relevance of the research topic is conditioned by the problems of the effectiveness of marketing management planning in enterprises. It is defined and researched that marketing planning as an organizational and managerial process in marketing management. The purpose of the study is to determine the features of marketing management planning in the environment of domestic enterprises, as well as to identify ways of marketing management improvement in enterprises.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54097
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (58) - 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
250639-Текст статті-575142-1-10-20220103 (4).pdf252.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.