Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54097
Title: Theoretical fundamentals and principles of using marketing management in enterprises
Other Titles: Теоретичні основи та принципи використання управління маркетингом на підприємствах
Authors: Агій, Ярослав Юрійович
Попович, О. П.
Купрієнко, І. В.
Keywords: management, planning, marketing, analysis, efficiency, management
Issue Date: 2021
Publisher: Вид–во "Говерла"
Citation: Аhiy Y. Theoretical fundamentals and principles of using marketing management in enterprises / Y., Аhiy, O., Popovich, I. Kupriyenko // Науковий вісник Ужгородського університету : серія Економіка. — 2021. — Вип. 2 (58). — С. 46-49. — Бібліогр.: с. 49.
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: The relevance of the research topic is conditioned by the problems of the effectiveness of marketing management planning in enterprises. It is defined and researched that marketing planning as an organizational and managerial process in marketing management. The purpose of the study is to determine the features of marketing management planning in the environment of domestic enterprises, as well as to identify ways of marketing management improvement in enterprises.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54097
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (58) - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
250639-Текст статті-575142-1-10-20220103 (4).pdf252.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.