Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54097
Назва: Theoretical fundamentals and principles of using marketing management in enterprises
Інші назви: Теоретичні основи та принципи використання управління маркетингом на підприємствах
Автори: Агій, Ярослав Юрійович
Попович, О. П.
Купрієнко, І. В.
Ключові слова: management, planning, marketing, analysis, efficiency, management
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вид–во "Говерла"
Бібліографічний опис: Аhiy Y. Theoretical fundamentals and principles of using marketing management in enterprises / Y., Аhiy, O., Popovich, I. Kupriyenko // Науковий вісник Ужгородського університету : серія Економіка. — 2021. — Вип. 2 (58). — С. 46-49. — Бібліогр.: с. 49.
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): The relevance of the research topic is conditioned by the problems of the effectiveness of marketing management planning in enterprises. It is defined and researched that marketing planning as an organizational and managerial process in marketing management. The purpose of the study is to determine the features of marketing management planning in the environment of domestic enterprises, as well as to identify ways of marketing management improvement in enterprises.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54097
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (58) - 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
250639-Текст статті-575142-1-10-20220103 (4).pdf252.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.