Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗубачова, В. І.-
dc.contributor.authorПроскуріна, Н. М.-
dc.date.accessioned2023-10-13T10:41:49Z-
dc.date.available2023-10-13T10:41:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗубачова В. І. Система контролю якості аудиторських послуг: організаційні аспекти / В. І. Зубачова, Н. М. Проскуріна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія Економіка. — 2021. — Вип. 2 (58). — С.65-70.— Бібліогр.: с. 69-70.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54419-
dc.description.abstractстатті розглянуто методичний інструментарій формування системи контролю якості на рівні суб’єкта аудиторської діяльності. Висвітлено основні аспекти організації системи контролю якості аудиторських послуг з метою її вдосконалення у відповідності до змін у законодавчому полю регулювання аудиторської діяльності. Визначено компоненти забезпечення об’єктивної процедури оцінки якості аудиторських послуг та формат її оцінки. Сформовано практичні рекомендації щодо ефективної організації внітрішньофірмової системи контролю якості надання аудиторських саме на рівні аудиторської фірми.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид–во "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectаудиторські послугиuk
dc.subjectконтроль якостіuk
dc.subjectаудиторuk
dc.subjectсистема контролю якостіuk
dc.titleСистема контролю якості аудиторських послуг: організаційні аспектиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 2 (58) - 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
250814-Текст статті-575625-1-10-20220105 (2).pdf417.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.