Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54419
Название: Система контролю якості аудиторських послуг: організаційні аспекти
Авторы: Зубачова, В. І.
Проскуріна, Н. М.
Ключевые слова: аудиторські послуги, контроль якості, аудитор, система контролю якості
Дата публикации: 2021
Издательство: Вид–во "Говерла"
Библиографическое описание: Зубачова В. І. Система контролю якості аудиторських послуг: організаційні аспекти / В. І. Зубачова, Н. М. Проскуріна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія Економіка. — 2021. — Вип. 2 (58). — С.65-70.— Бібліогр.: с. 69-70.
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): статті розглянуто методичний інструментарій формування системи контролю якості на рівні суб’єкта аудиторської діяльності. Висвітлено основні аспекти організації системи контролю якості аудиторських послуг з метою її вдосконалення у відповідності до змін у законодавчому полю регулювання аудиторської діяльності. Визначено компоненти забезпечення об’єктивної процедури оцінки якості аудиторських послуг та формат її оцінки. Сформовано практичні рекомендації щодо ефективної організації внітрішньофірмової системи контролю якості надання аудиторських саме на рівні аудиторської фірми.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54419
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 2 (58) - 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
250814-Текст статті-575625-1-10-20220105 (2).pdf417.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.