Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54419
Назва: Система контролю якості аудиторських послуг: організаційні аспекти
Автори: Зубачова, В. І.
Проскуріна, Н. М.
Ключові слова: аудиторські послуги, контроль якості, аудитор, система контролю якості
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вид–во "Говерла"
Бібліографічний опис: Зубачова В. І. Система контролю якості аудиторських послуг: організаційні аспекти / В. І. Зубачова, Н. М. Проскуріна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія Економіка. — 2021. — Вип. 2 (58). — С.65-70.— Бібліогр.: с. 69-70.
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): статті розглянуто методичний інструментарій формування системи контролю якості на рівні суб’єкта аудиторської діяльності. Висвітлено основні аспекти організації системи контролю якості аудиторських послуг з метою її вдосконалення у відповідності до змін у законодавчому полю регулювання аудиторської діяльності. Визначено компоненти забезпечення об’єктивної процедури оцінки якості аудиторських послуг та формат її оцінки. Сформовано практичні рекомендації щодо ефективної організації внітрішньофірмової системи контролю якості надання аудиторських саме на рівні аудиторської фірми.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54419
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (58) - 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
250814-Текст статті-575625-1-10-20220105 (2).pdf417.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.