Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54419
Title: Система контролю якості аудиторських послуг: організаційні аспекти
Authors: Зубачова, В. І.
Проскуріна, Н. М.
Keywords: аудиторські послуги, контроль якості, аудитор, система контролю якості
Issue Date: 2021
Publisher: Вид–во "Говерла"
Citation: Зубачова В. І. Система контролю якості аудиторських послуг: організаційні аспекти / В. І. Зубачова, Н. М. Проскуріна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія Економіка. — 2021. — Вип. 2 (58). — С.65-70.— Бібліогр.: с. 69-70.
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: статті розглянуто методичний інструментарій формування системи контролю якості на рівні суб’єкта аудиторської діяльності. Висвітлено основні аспекти організації системи контролю якості аудиторських послуг з метою її вдосконалення у відповідності до змін у законодавчому полю регулювання аудиторської діяльності. Визначено компоненти забезпечення об’єктивної процедури оцінки якості аудиторських послуг та формат її оцінки. Сформовано практичні рекомендації щодо ефективної організації внітрішньофірмової системи контролю якості надання аудиторських саме на рівні аудиторської фірми.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54419
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (58) - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
250814-Текст статті-575625-1-10-20220105 (2).pdf417.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.