Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54501
Назва: Застосування елементів маркетингу в управлінні персоналом підприємства
Автори: Лизанець, А. Г.
Дата публікації: 2002
Видавництво: ПП "Ліра"
Бібліографічний опис: Лизанець, А. Г. Застосування елементів маркетингу в управлінні персоналом підприємства / А. Г. Лизанець // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка; збірник наукових праць/ редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, С.С. Слава та ін. – Ужгород: Ліра, 2002. – Вип. 12. – С.83-88. – Бібліогр.: с. 88 (5 назв).
Короткий огляд (реферат): В статье определена необходимость выделения маркетинга в качестве отдельной функции управ­ления персоналом, раскрыта суть и основные на­правления маркетинrовой деятельности в сфере персонала. Особое внимание уделено механизму взаимодействия реrиональных, отраслевых и кор­поративных рынков труда.
Опис: https://drive.google.com/file/d/16uUsFIuxk3RIhfAiC5KlJRrw5sG_2k7I/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54501
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:2002 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Вип. 12. 2002.pdf173.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.