Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГапак, Наталія Мирославівна-
dc.date.accessioned2015-12-24T08:20:38Z-
dc.date.available2015-12-24T08:20:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГапак, Н. М. Особливості сучасного етапу розвитку теорії маркетингового управління / Н. М. Гапак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 2 (34). – С. 206–212. – Бібліогр.: с. 212 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5452-
dc.description.abstractУ статті розкрито етапи розвитку маркетингового управління, виходячи з основних його концепцій, які були панівними в той чи інший період часу. Основний акцент зроблено на висвітленні новітніх ідей, які з’явилися в теорії маркетингового управління за останні 20 років. Ключові слова: маркетингове управління, маркетинговий менеджмент, концепція, маркетингова стратегія, модель.uk
dc.description.abstractThe article deals the stages of marketing administration, based on its fundamental concepts that have been dominant at any given time. The main accent is done on the disclosure of the new ideas that emerged in the theory of marketing administration in the last 20 years. Key words: marketing administration, marketing management, concept, marketing strategy, model.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectмодельuk
dc.titleОсобливості сучасного етапу розвитку теорії маркетингового управлінняuk
dc.title.alternativeThe features of the modern stage of development of the theory of marketing administrationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 2 (34)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ЕТАПУ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ.pdf221.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.