Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5452
Название: Особливості сучасного етапу розвитку теорії маркетингового управління
Другие названия: The features of the modern stage of development of the theory of marketing administration
Авторы: Гапак, Наталія Мирославівна
Ключевые слова: маркетингове управління, маркетинговий менеджмент, концепція, маркетингова стратегія, модель
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Гапак, Н. М. Особливості сучасного етапу розвитку теорії маркетингового управління / Н. М. Гапак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 2 (34). – С. 206–212. – Бібліогр.: с. 212 (9 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито етапи розвитку маркетингового управління, виходячи з основних його концепцій, які були панівними в той чи інший період часу. Основний акцент зроблено на висвітленні новітніх ідей, які з’явилися в теорії маркетингового управління за останні 20 років. Ключові слова: маркетингове управління, маркетинговий менеджмент, концепція, маркетингова стратегія, модель.
The article deals the stages of marketing administration, based on its fundamental concepts that have been dominant at any given time. The main accent is done on the disclosure of the new ideas that emerged in the theory of marketing administration in the last 20 years. Key words: marketing administration, marketing management, concept, marketing strategy, model.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5452
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (34) - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ЕТАПУ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ.pdf221.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.