Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5452
Назва: Особливості сучасного етапу розвитку теорії маркетингового управління
Інші назви: The features of the modern stage of development of the theory of marketing administration
Автори: Гапак, Наталія Мирославівна
Ключові слова: маркетингове управління, маркетинговий менеджмент, концепція, маркетингова стратегія, модель
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гапак, Н. М. Особливості сучасного етапу розвитку теорії маркетингового управління / Н. М. Гапак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 2 (34). – С. 206–212. – Бібліогр.: с. 212 (9 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито етапи розвитку маркетингового управління, виходячи з основних його концепцій, які були панівними в той чи інший період часу. Основний акцент зроблено на висвітленні новітніх ідей, які з’явилися в теорії маркетингового управління за останні 20 років. Ключові слова: маркетингове управління, маркетинговий менеджмент, концепція, маркетингова стратегія, модель.
The article deals the stages of marketing administration, based on its fundamental concepts that have been dominant at any given time. The main accent is done on the disclosure of the new ideas that emerged in the theory of marketing administration in the last 20 years. Key words: marketing administration, marketing management, concept, marketing strategy, model.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5452
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (34) - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ЕТАПУ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ.pdf221.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.