Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5452
Title: Особливості сучасного етапу розвитку теорії маркетингового управління
Other Titles: The features of the modern stage of development of the theory of marketing administration
Authors: Гапак, Наталія Мирославівна
Keywords: маркетингове управління, маркетинговий менеджмент, концепція, маркетингова стратегія, модель
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Гапак, Н. М. Особливості сучасного етапу розвитку теорії маркетингового управління / Н. М. Гапак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 2 (34). – С. 206–212. – Бібліогр.: с. 212 (9 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У статті розкрито етапи розвитку маркетингового управління, виходячи з основних його концепцій, які були панівними в той чи інший період часу. Основний акцент зроблено на висвітленні новітніх ідей, які з’явилися в теорії маркетингового управління за останні 20 років. Ключові слова: маркетингове управління, маркетинговий менеджмент, концепція, маркетингова стратегія, модель.
The article deals the stages of marketing administration, based on its fundamental concepts that have been dominant at any given time. The main accent is done on the disclosure of the new ideas that emerged in the theory of marketing administration in the last 20 years. Key words: marketing administration, marketing management, concept, marketing strategy, model.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5452
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (34) - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ЕТАПУ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ.pdf221.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.