Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5461
Title: Особливості реалізації змісту гендерного виховання у сучасній початковій школі
Other Titles: Specificity of content realization of gender up-brining in the contemporary school
Authors: Бунча, В.В.
Keywords: гендер, гендерна педагогіка, гендерне виховання
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Бунча, В. В. Особливості реалізації змісту гендерного виховання у сучасній початковій школі [Текст] / В. В. Бунча // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 15–17. – Бібліогр.: с. 17 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядаються особливості реалізації змісту гендерного виховання у сучасній початковій школі (за матеріалами досліджень, проведених у третьому класі з учням та їх, батьками) Ключові слова: гендер, гендерна педагогіка, гендерне виховання.
The author of the article has examined special features of realization of content gender education of present-day primary school based on materials of conducted research with the third form pupils and their parents. Key words: gender, gender pedagogic, gender education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5461
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.