Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5461
Назва: Особливості реалізації змісту гендерного виховання у сучасній початковій школі
Інші назви: Specificity of content realization of gender up-brining in the contemporary school
Автори: Бунча, В.В.
Ключові слова: гендер, гендерна педагогіка, гендерне виховання
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Бунча, В. В. Особливості реалізації змісту гендерного виховання у сучасній початковій школі [Текст] / В. В. Бунча // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 15–17. – Бібліогр.: с. 17 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості реалізації змісту гендерного виховання у сучасній початковій школі (за матеріалами досліджень, проведених у третьому класі з учням та їх, батьками) Ключові слова: гендер, гендерна педагогіка, гендерне виховання.
The author of the article has examined special features of realization of content gender education of present-day primary school based on materials of conducted research with the third form pupils and their parents. Key words: gender, gender pedagogic, gender education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5461
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ.pdf309.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.