Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54793
Назва: Роль міського маркетингу в економічному розвитку населених пунктів
Автори: Асталош, К. Г.
Кальницький, Анатолій Єгорович
Дата публікації: 2000
Видавництво: УжДУ
Бібліографічний опис: Асталош, К. Г. Роль міського маркетингу в економічному розвитку населених пунктів / К. Г. Асталош, А. Є. Кальницький // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В. П. Мікловда. – Ужгород : УжДУ, 2000. – Вип. 6. – С. 74–79. – Бібліогр.: с. 79 (8 назв).
Короткий огляд (реферат): Городской маркетинг как новый рыночно-ориентированный подход в градостроительной политике появился в западноевропейских и североамериканских крупных городах во второй половине семидесятых годов. Городские органы власти центральноевропейских государств также всё больше и больше обращают внимание на эту тему. Безуспешно применявшиеся ранее методы регионального планирования в Украине серьёзно подорвали экономическую базу городов. Органы городского управления в Украине должны играть более инициативную роль в определении будущего своих городов.
Опис: https://drive.google.com/file/d/11S-JIx939Ci5FS0lywbVfO9XKgk7-UV6/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54793
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 6 - 2000

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Вип.6. 2000.pdf338.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.