Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5486
Title: Наставництво у системі середньої освіти США як психолого-педагогічна проблема
Other Titles: Mentoring in the system of US secondary education as psychological and pedagogical issue
Authors: Зембицька, М.В.
Keywords: наставник, молодий учитель, вчитель-початківець, професійне становлення, період входження до професії, наставництво
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Зембицька, М. В. Наставництво у системі середньої освіти США як психолого-педагогічна проблема [Текст] / М. В. Зембицька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 41–44. – Бібліогр.: с. 44 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті здійснено аналіз проблеми педагогічного наставництва, з’ясовано труднощі, з якими стикається молодий учитель під час періоду входження до професії. Автором визначено критерії відбору вчителів-наставників, досліджено специфіку стосунків «наставник-протеже». Ключові слова: наставник, молодий учитель, вчитель-початківець, професійне становлення, період входження до професії, наставництво.
The author of the article has conducted the analysis of teacher mentoring and the difficulties faced by beginning teachers during their induction period. The author has determined the mentor selection criteria and studies the peculiarities of the “mentor-mentee” relationship. Key words: mentor, novice teacher, beginning teacher, professional development, induction period, mentoring.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5486
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НАСТАВНИЦТВО У СИСТЕМІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ США.pdf163.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.