Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2015-12-25T08:40:33Z-
dc.date.available2015-12-25T08:40:33Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКузьма-Качур, М. І. Формування продуктивного мислення студентів педагогічних факультетів під час навчально-польової практики з природознавства [Текст] / М. І. Кузьма-Качур // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 63–66. – Бібліогр.: с. 65–66 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5494-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовується проблема формування продуктивного мислення у студентів педагогічних факультетів під час польової практики з природознавства. Проводиться короткий аналіз науково-педагогічної літератури щодо досліджуваної проблеми та подаються пропозиції з удосконалення дослідницької роботи під час практики, спрямовані на розвиток творчого мислення у студентів. Ключові слова: навчально-польова практика з природознавства, краєзнавство, продуктивне мислення, дослідницько-практична діяльність студентів.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the issues of formation of students’ creative thinking from pedagogical faculties during the educational-field practice on natural sciences. The short analysis of the scientific and pedagogical literature on the investigated problem has been carried out, recommendations about improvement of research work have been offered during practice, directed on development of students’ creative thinking. Keywords: teaching and field practice of natural science, area studies, productive thinking, research and practical activities of students.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectнавчально-польова практика з природознавстваuk
dc.subjectкраєзнавствоuk
dc.subjectпродуктивне мисленняuk
dc.subjectдослідницько-практична діяльність студентівuk
dc.titleФормування продуктивного мислення студентів педагогічних факультетів під час навчально-польової практики з природознавстваuk
dc.title.alternativeFormation of productive thinking of students from pedagogical faculties while educational-field practice on natural sciencesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.