Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5494
Назва: Формування продуктивного мислення студентів педагогічних факультетів під час навчально-польової практики з природознавства
Інші назви: Formation of productive thinking of students from pedagogical faculties while educational-field practice on natural sciences
Автори: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключові слова: навчально-польова практика з природознавства, краєзнавство, продуктивне мислення, дослідницько-практична діяльність студентів
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Кузьма-Качур, М. І. Формування продуктивного мислення студентів педагогічних факультетів під час навчально-польової практики з природознавства [Текст] / М. І. Кузьма-Качур // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 63–66. – Бібліогр.: с. 65–66 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовується проблема формування продуктивного мислення у студентів педагогічних факультетів під час польової практики з природознавства. Проводиться короткий аналіз науково-педагогічної літератури щодо досліджуваної проблеми та подаються пропозиції з удосконалення дослідницької роботи під час практики, спрямовані на розвиток творчого мислення у студентів. Ключові слова: навчально-польова практика з природознавства, краєзнавство, продуктивне мислення, дослідницько-практична діяльність студентів.
The author of the article has considered the issues of formation of students’ creative thinking from pedagogical faculties during the educational-field practice on natural sciences. The short analysis of the scientific and pedagogical literature on the investigated problem has been carried out, recommendations about improvement of research work have been offered during practice, directed on development of students’ creative thinking. Keywords: teaching and field practice of natural science, area studies, productive thinking, research and practical activities of students.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5494
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.