Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5494
Название: Формування продуктивного мислення студентів педагогічних факультетів під час навчально-польової практики з природознавства
Другие названия: Formation of productive thinking of students from pedagogical faculties while educational-field practice on natural sciences
Авторы: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключевые слова: навчально-польова практика з природознавства, краєзнавство, продуктивне мислення, дослідницько-практична діяльність студентів
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Кузьма-Качур, М. І. Формування продуктивного мислення студентів педагогічних факультетів під час навчально-польової практики з природознавства [Текст] / М. І. Кузьма-Качур // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 63–66. – Бібліогр.: с. 65–66 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): В статті обґрунтовується проблема формування продуктивного мислення у студентів педагогічних факультетів під час польової практики з природознавства. Проводиться короткий аналіз науково-педагогічної літератури щодо досліджуваної проблеми та подаються пропозиції з удосконалення дослідницької роботи під час практики, спрямовані на розвиток творчого мислення у студентів. Ключові слова: навчально-польова практика з природознавства, краєзнавство, продуктивне мислення, дослідницько-практична діяльність студентів.
The author of the article has considered the issues of formation of students’ creative thinking from pedagogical faculties during the educational-field practice on natural sciences. The short analysis of the scientific and pedagogical literature on the investigated problem has been carried out, recommendations about improvement of research work have been offered during practice, directed on development of students’ creative thinking. Keywords: teaching and field practice of natural science, area studies, productive thinking, research and practical activities of students.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5494
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.