Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5494
Title: Формування продуктивного мислення студентів педагогічних факультетів під час навчально-польової практики з природознавства
Other Titles: Formation of productive thinking of students from pedagogical faculties while educational-field practice on natural sciences
Authors: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Keywords: навчально-польова практика з природознавства, краєзнавство, продуктивне мислення, дослідницько-практична діяльність студентів
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Кузьма-Качур, М. І. Формування продуктивного мислення студентів педагогічних факультетів під час навчально-польової практики з природознавства [Текст] / М. І. Кузьма-Качур // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 63–66. – Бібліогр.: с. 65–66 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті обґрунтовується проблема формування продуктивного мислення у студентів педагогічних факультетів під час польової практики з природознавства. Проводиться короткий аналіз науково-педагогічної літератури щодо досліджуваної проблеми та подаються пропозиції з удосконалення дослідницької роботи під час практики, спрямовані на розвиток творчого мислення у студентів. Ключові слова: навчально-польова практика з природознавства, краєзнавство, продуктивне мислення, дослідницько-практична діяльність студентів.
The author of the article has considered the issues of formation of students’ creative thinking from pedagogical faculties during the educational-field practice on natural sciences. The short analysis of the scientific and pedagogical literature on the investigated problem has been carried out, recommendations about improvement of research work have been offered during practice, directed on development of students’ creative thinking. Keywords: teaching and field practice of natural science, area studies, productive thinking, research and practical activities of students.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5494
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.