Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5496
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛалак, Н.В.-
dc.date.accessioned2015-12-25T09:09:40Z-
dc.date.available2015-12-25T09:09:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛалак, Н. В. Інтерактивна модель навчання студентів: проблеми та перспективи [Текст] / Н. В. Лалак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 69–70. – Бібліогр.: с. 70 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5496-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються позитивні аспекти інтерактивної моделі навчання та розкриваються труднощі їх застосування у навчально-виховному процесі в умовах університету. Ключові слова: освітній процес, інтерактивна модель навчання, мотивація.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the positive aspects of interactive teaching and has outlined the difficulties of its application into educational process of the university. Key words: educational process, interactive teaching process, motivation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectінтерактивна модель навчанняuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.titleІнтерактивна модель навчання студентів: проблеми та перспективиuk
dc.title.alternativeInteractive model of teaching students: problems and prospectsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 20

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ.pdf195.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.