Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5496
Название: Інтерактивна модель навчання студентів: проблеми та перспективи
Другие названия: Interactive model of teaching students: problems and prospects
Авторы: Лалак, Н.В.
Ключевые слова: освітній процес, інтерактивна модель навчання, мотивація
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Лалак, Н. В. Інтерактивна модель навчання студентів: проблеми та перспективи [Текст] / Н. В. Лалак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 69–70. – Бібліогр.: с. 70 (5 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлюються позитивні аспекти інтерактивної моделі навчання та розкриваються труднощі їх застосування у навчально-виховному процесі в умовах університету. Ключові слова: освітній процес, інтерактивна модель навчання, мотивація.
The author of the article has considered the positive aspects of interactive teaching and has outlined the difficulties of its application into educational process of the university. Key words: educational process, interactive teaching process, motivation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5496
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ.pdf195.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.