Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5496
Title: Інтерактивна модель навчання студентів: проблеми та перспективи
Other Titles: Interactive model of teaching students: problems and prospects
Authors: Лалак, Н.В.
Keywords: освітній процес, інтерактивна модель навчання, мотивація
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Лалак, Н. В. Інтерактивна модель навчання студентів: проблеми та перспективи [Текст] / Н. В. Лалак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 69–70. – Бібліогр.: с. 70 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті висвітлюються позитивні аспекти інтерактивної моделі навчання та розкриваються труднощі їх застосування у навчально-виховному процесі в умовах університету. Ключові слова: освітній процес, інтерактивна модель навчання, мотивація.
The author of the article has considered the positive aspects of interactive teaching and has outlined the difficulties of its application into educational process of the university. Key words: educational process, interactive teaching process, motivation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5496
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.