Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5496
Назва: Інтерактивна модель навчання студентів: проблеми та перспективи
Інші назви: Interactive model of teaching students: problems and prospects
Автори: Лалак, Н.В.
Ключові слова: освітній процес, інтерактивна модель навчання, мотивація
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Лалак, Н. В. Інтерактивна модель навчання студентів: проблеми та перспективи [Текст] / Н. В. Лалак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 69–70. – Бібліогр.: с. 70 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються позитивні аспекти інтерактивної моделі навчання та розкриваються труднощі їх застосування у навчально-виховному процесі в умовах університету. Ключові слова: освітній процес, інтерактивна модель навчання, мотивація.
The author of the article has considered the positive aspects of interactive teaching and has outlined the difficulties of its application into educational process of the university. Key words: educational process, interactive teaching process, motivation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5496
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.