Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/550
Название: Критерії та показники сформованості рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початкових класів у системі контекстного навчання у ВНЗ
Другие названия: Criteria and indexes of formed of refleksiv сonstruсts of a future Teacher of peimary classes in the system of context studies in higher educational establishments
Авторы: Желанова, Вікторія В’ячеславівна
Ключевые слова: критерії та показники сформованості рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початкових класів, рефлексивна компетентність, мотивація, смислова сфера, професійна суб’єктність, контекстне навчання
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Желанова, В. В. Критерії та показники сформованості рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початкових класів у системі контекстного навчання у ВНЗ [Текст] / В. В. Желанова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 72–74. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 74 (10 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто критерії та показники сформо- ваності рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початкових класів у процесі контекстного навчання, до яких автор відносить р ефлексивну компетентність т а р ефлек- сивно обумовлені складові особистості, а саме: мотиваційну та смислову сферу, а також професійну суб’єктність май- бутнього фахівця. У представленій статті виокремлюють- ся базові критерії та сукупність відповідних їм показників. Ав- тор ґрунтується на таких вимогах до визначення критеріїв, як об’єктивність, чіткість, охоплення найбільш суттєвих та типових ознак, розкриття через ряд показників, пріоритет показників, які характеризують виявлення якості досліджу- ваного явища. Ключові слова: критерії та показники сформованості рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початко- вих класів, рефлексивна компетентність, мотивація, смис- лова сфера, професійна суб’єктність, контекстне навчання.
Описание: Criteria and indexes of formed reflective constructs of future teacher of initial classes in the process of context studies have been considered, to which the author refers the reflective competence, reflectivly conditioned components of a personality, namely: motivational and semantic sphere, professional subjectness of future specialist. In the presented article base criteria and aggregate of indexes are selected as their constituent. An author ideas are based on such requirements to determine the criteria of objectivity, clearness, scope of the most substantial and typical signs, disclosed through the row of indexes, priority of indexes, which characterize the exposure of quality of the investigated phenomenon. Key words: criteria and indexes of formed of reflective constructs of future teacher of initial classes, reflective competence, motivation, semantic sphere, professional subjectness, context studies.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/550
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ РЕФЛЕКСИВНИХ.pdf476.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.