Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/550
Назва: | Критерії та показники сформованості рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початкових класів у системі контекстного навчання у ВНЗ |
Інші назви: | Criteria and indexes of formed of refleksiv сonstruсts of a future Teacher of peimary classes in the system of context studies in higher educational establishments |
Автори: | Желанова, Вікторія В’ячеславівна |
Ключові слова: | критерії та показники сформованості рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початкових класів, рефлексивна компетентність, мотивація, смислова сфера, професійна суб’єктність, контекстне навчання |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Желанова, В. В. Критерії та показники сформованості рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початкових класів у системі контекстного навчання у ВНЗ [Текст] / В. В. Желанова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 72–74. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 74 (10 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто критерії та показники сформо- ваності рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початкових класів у процесі контекстного навчання, до яких автор відносить р ефлексивну компетентність т а р ефлек- сивно обумовлені складові особистості, а саме: мотиваційну та смислову сферу, а також професійну суб’єктність май- бутнього фахівця. У представленій статті виокремлюють- ся базові критерії та сукупність відповідних їм показників. Ав- тор ґрунтується на таких вимогах до визначення критеріїв, як об’єктивність, чіткість, охоплення найбільш суттєвих та типових ознак, розкриття через ряд показників, пріоритет показників, які характеризують виявлення якості досліджу- ваного явища. Ключові слова: критерії та показники сформованості рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початко- вих класів, рефлексивна компетентність, мотивація, смис- лова сфера, професійна суб’єктність, контекстне навчання. |
Опис: | Criteria and indexes of formed reflective constructs of future teacher of initial classes in the process of context studies have been considered, to which the author refers the reflective competence, reflectivly conditioned components of a personality, namely: motivational and semantic sphere, professional subjectness of future specialist. In the presented article base criteria and aggregate of indexes are selected as their constituent. An author ideas are based on such requirements to determine the criteria of objectivity, clearness, scope of the most substantial and typical signs, disclosed through the row of indexes, priority of indexes, which characterize the exposure of quality of the investigated phenomenon. Key words: criteria and indexes of formed of reflective constructs of future teacher of initial classes, reflective competence, motivation, semantic sphere, professional subjectness, context studies. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/550 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ РЕФЛЕКСИВНИХ.pdf | 476.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.