Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55128
Назва: методичне видання «МАРКЕТИНГ У ТУРИЗМІ»
Інші назви: МАРКЕТИНГ У ТУРИЗМІ
Автори: Годя, Іван Михайлович
Ключові слова: маркетинг, туризм, економіка, турбізнес
Дата публікації: 21-січ-2023
Видавництво: приватне підприємство "Інвазор"
Бібліографічний опис: методичне видання «МАРКЕТИНГ У ТУРИЗМІ». Годя І.М.. пп "Інвазор". 2023. 28 с.
Короткий огляд (реферат): Методичне видання з вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг у туризмі» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 24 Сфера обслуговування спеціальності 242 Туризм і рекреація / 1015 Travel, tourism and leisure, освітньої програми Туризм.
Опис: Методичне видання з вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг у туризмі» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 24 Сфера обслуговування спеціальності 242 Туризм і рекреація / 1015 Travel, tourism and leisure, освітньої програми Туризм.
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55128
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг у туризмі МР 2023.pdf540.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.