Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5523
Title: Використання інтерактивних технологій у процесі професійної підготовки магістрів технічного перекладу в університетах США
Other Titles: The role of interactive technologies in Master’s degree in technical translation programs development in the US universities
Authors: Мартинюк, О.В.
Keywords: інтерактивні технології, магістр технічного перекладу, професійна підготовка, навчальний процес
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Мартинюк, О. В. Використання інтерактивних технологій у процесі професійної підготовки магістрів технічного перекладу в університетах США [Текст] / О. В. Мартинюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 79–81. – Бібліогр.: с. 81 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті обгрунтовано необхідність використання інтерактивних технологій у процесі професійної підготовки технічних перекладачів, проаналізовано особливості організації навчального процесу з використанням інтерактивних технологій в університетах США, визначено роль інтерактивних технологій у формуванні професійної компетенції магістрів технічного перекладу. Ключові слова: інтерактивні технології, магістр технічного перекладу, професійна підготовка, навчальний процес.
In this article the author states the necessity to introduce interactive technologies into the process of professional technical translator training, analyzes the peculiarities of classroom and home learning activities involving interactive technologies in the US universities, defines the role of interactive technologies in the development of students’ professional competence while they are attending Master’s degree in technical translation training programs. Key words: interactive technologies, Master’s degree in technical translation, professional training, learning process.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5523
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.