Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55330
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурей, Оксана Андріївна-
dc.date.accessioned2023-11-14T08:41:48Z-
dc.date.available2023-11-14T08:41:48Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationКурей, О.А. (2023) Управління сталим розвитком бізнесу: особливості визначення. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (27–29 квітня 2023 р., м. Хмельницький). Хмельницький: ХНУ. 203 с. С.102-105uk
dc.identifier.isbn978-966-330-404-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55330-
dc.language.isoukuk
dc.publisherХНУuk
dc.subjectСталий розвитокuk
dc.subjectСталий розвитокuk
dc.titleУправління сталим розвитком бізнесу: особливості визначенняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КУРЕЙ_Тези_конференція_ІТММ_2023.pdf1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.