Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5545
Title: Маркетингові дослідження ВНЗ як складова діяльності менеджера освіти
Other Titles: Marketing research of higher educational establishments as a part of educational manager’s activity
Authors: Прохоренков, В.М.
Ковальська, Н.М.
Keywords: ринок освітніх послуг, освітній менеджмент, менеджер освіти, маркетингові дослідження
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Прохоренков, В. М. Маркетингові дослідження ВНЗ як складова діяльності менеджера освіти [Текст] / В. М. Прохоренков, Н. М. Ковальська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 115–118. – Бібліогр.: с. 118 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано досвід практичного проведення маркетингових досліджень та його використання в роботі менеджера освіти. Розглядаються аспекти вивчення попиту та мотивації споживачів освітніх послуг ВНЗ. Ключові слова: ринок освітніх послуг, освітній менеджмент, менеджер освіти, маркетингові дослідження.
The authors of the article have analyzed the practical experience of marketing researches and its use in the educational manager’s activity. The aspects of learning demand and motivation of consumers of educational services universities have been represented in the article. Keywords: market of educational services, educational management, educational manager, marketing researches.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5545
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.