Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5545
Назва: Маркетингові дослідження ВНЗ як складова діяльності менеджера освіти
Інші назви: Marketing research of higher educational establishments as a part of educational manager’s activity
Автори: Прохоренков, В.М.
Ковальська, Н.М.
Ключові слова: ринок освітніх послуг, освітній менеджмент, менеджер освіти, маркетингові дослідження
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Прохоренков, В. М. Маркетингові дослідження ВНЗ як складова діяльності менеджера освіти [Текст] / В. М. Прохоренков, Н. М. Ковальська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 115–118. – Бібліогр.: с. 118 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано досвід практичного проведення маркетингових досліджень та його використання в роботі менеджера освіти. Розглядаються аспекти вивчення попиту та мотивації споживачів освітніх послуг ВНЗ. Ключові слова: ринок освітніх послуг, освітній менеджмент, менеджер освіти, маркетингові дослідження.
The authors of the article have analyzed the practical experience of marketing researches and its use in the educational manager’s activity. The aspects of learning demand and motivation of consumers of educational services universities have been represented in the article. Keywords: market of educational services, educational management, educational manager, marketing researches.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5545
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.