Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5546
Title: Характеристика рівнів розвитку дослідницьких умінь учителів початкових класів
Other Titles: Specifics of development levels of research abilities of primary school teachers
Authors: Раєвська, І.М.
Keywords: рівні, розвиток, уміння, дослідницькі вміння, учителі початкових класів
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Раєвська, І. М. Характеристика рівнів розвитку дослідницьких умінь учителів початкових класів [Текст] / І. М. Раєвська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 119–120. – Бібліогр.: с. 120 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У даній статті автором визначено та описано рівні сформованості дослідницьких умінь учителів початкових класів. Ключові слова: рівні, розвиток, уміння, дослідницькі вміння, учителі початкових класів.
The author of the article has determined and considered the levels of formation of research skills of primary school teachers. Key words: levels, development, abilities, research abilities, teachers of initial classes.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5546
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.