Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5546
Назва: Характеристика рівнів розвитку дослідницьких умінь учителів початкових класів
Інші назви: Specifics of development levels of research abilities of primary school teachers
Автори: Раєвська, І.М.
Ключові слова: рівні, розвиток, уміння, дослідницькі вміння, учителі початкових класів
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Раєвська, І. М. Характеристика рівнів розвитку дослідницьких умінь учителів початкових класів [Текст] / І. М. Раєвська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 119–120. – Бібліогр.: с. 120 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У даній статті автором визначено та описано рівні сформованості дослідницьких умінь учителів початкових класів. Ключові слова: рівні, розвиток, уміння, дослідницькі вміння, учителі початкових класів.
The author of the article has determined and considered the levels of formation of research skills of primary school teachers. Key words: levels, development, abilities, research abilities, teachers of initial classes.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5546
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ.pdf189.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.