Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55562
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Автори: І. О. Банєва, О. Д. Коваль
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, ресторанний бізнес, системи автоматизації ресторанів, QR-коди, інтерактивне меню, аутсорсинг.
Дата публікації: 27-січ-2023
Видавництво: Економічна наука. Інвестиції: практика та досвід № 4/2023
Бібліографічний опис: 1. Жук О. Застосування інформаційно-комунікацій- них технологій у вивченні економіки. Інформаційні тех- нології та Інтернет у навчальному процесі та наукових дослідженнях. Академія праці, соціальних відносин і туризму. 251 с. URL: https://www.socosvita.kiev.ua/ sites/default/files/Zhuk_PROCEEDING-IES-2016.pdf (дата звернення: 25.01.2023). 2. Бурий С. А. Інноваційний потенціал у сфері го- тельно-ресторанного бізнесу та туризму. Вісник Хмельницького національного університету. Еко- номічні науки. 2014. № 5. С. 201—205. URL: https:// webcache.googleusercontent .com/search?q=- cache:NzXfmLNIwOEJ:https://tourlib.net/statti_ukr/ buryj.htm&cd=1&hl=uk&ct=clnk&gl=ua (дата звернен- ня: 25.01.2023). 3. Мазаракі А. А., Благополучна Н. П., Гайовий І. І., Григоренко О.М., Литвиненко Т. Є. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства: підручник. Київ: КНТЕУ, 2005. 631 с. 4. Безконтактна оплата NFC. Touchcard. 2023. URL: https://touchcard.com.ua/ecom/bezkontaktna-oplatanfc (дата звернення: 25.01.2023). 5. RetailSales: Restaurants and Other Eating Places. Archival EconomicData. 2023. URL: https:// alfred.stlouisfed.org/series?seid=MRTSSM7225USN (дата звернення: 25.01.2023).
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, які зас- тосовуються підприємствами ресторанного господарства. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю впровадження технологій та інноваційних цифрових рішень в ресторанному бізнесі, який є одним із найперспективніших в Україні, однак у зв'язку з війною переживає складні часи. Мета статті — розроблення шляхів вирішення проблем використання інформаційно-комуні- каційних технологій в ресторанному бізнесі України. Для досягнення мети в ході дослідження було вирішено ряд завдань: визначено поняття "інформаційно-комунікаційні технології" та су- часні ІКТ, які застосовуються в ресторанному бізнесі, проаналізовано міжнародний та вітчиз- няний досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, визначено проблеми, які ускладнюють використання таких технологій на підприємствах ресторанного господарства Ук- раїни та запропоновано шляхи їх вирішення. В процесі дослідження використані загальнонау- кові методи пізнання. За допомогою методу критичного аналізу проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід впровадження ІКТ. Проблеми застосування таких технологій в ресторанно- му бізнесі України визначено у процесі синтезу інформації. Методами індукції та дедукції роз- роблено рекомендації щодо вирішення цих проблем.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55562
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inv+4-2023_St1.pdf950.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.