Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/556
Title: Провідні педагогічні ідеї В. В. Сагарди в контексті професійної підготовки майбутнього педагога
Other Titles: Leading pedagogical ideas of Vasyl Sagarda in the context of professional training of future teachers
Authors: Зобенько, Наталія Анатоліївна
Keywords: цілісна методична система підготовки педагога, гуманістично-громадянська спрямованість виховання, інноваційність, інтернаціоналізація, особистісно-діяльнісний підхід
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Зобенько, Н. А. Провідні педагогічні ідеї В. В. Сагарди в контексті професійної підготовки майбутнього педагога [Текст] / Н. А. Зобенько // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 84–87. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 86 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано педагогічні погляди сучас- ного дослідника в галузі педагогіки вищої школи В. В. Сагар- ди. Акцентовано увагу на впровадженні цілісної методичної системи підготовки педагога, яка забезпечує ефективність професійної підготовки майбутнього вчителя. Окреслено основні напрями функціонування цієї системи. Ключові слова: цілісна методична система підготовки педагога, гуманістично-громадянська спрямованість вихо- вання, інноваційність, інтернаціоналізація, особистісно-ді- яльнісний підхід.
Description: Pedagogical views of the modern researcher in pedagogics, Vasyl Sagarda, have been analyzed in the article. The attention has been focused on the implementation of an integrated methodology of a teacher’s training system, which ensures the effective training of the future teachers. The basic directions of the functioning this system have been outlined. Key words: the holistic methodical system of the teacher’s training, humanistically-oriented civic education, innovation, internationalization, personality approach, activity approach.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/556
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.