Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/556
Назва: Провідні педагогічні ідеї В. В. Сагарди в контексті професійної підготовки майбутнього педагога
Інші назви: Leading pedagogical ideas of Vasyl Sagarda in the context of professional training of future teachers
Автори: Зобенько, Наталія Анатоліївна
Ключові слова: цілісна методична система підготовки педагога, гуманістично-громадянська спрямованість виховання, інноваційність, інтернаціоналізація, особистісно-діяльнісний підхід
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Зобенько, Н. А. Провідні педагогічні ідеї В. В. Сагарди в контексті професійної підготовки майбутнього педагога [Текст] / Н. А. Зобенько // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 84–87. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 86 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано педагогічні погляди сучас- ного дослідника в галузі педагогіки вищої школи В. В. Сагар- ди. Акцентовано увагу на впровадженні цілісної методичної системи підготовки педагога, яка забезпечує ефективність професійної підготовки майбутнього вчителя. Окреслено основні напрями функціонування цієї системи. Ключові слова: цілісна методична система підготовки педагога, гуманістично-громадянська спрямованість вихо- вання, інноваційність, інтернаціоналізація, особистісно-ді- яльнісний підхід.
Опис: Pedagogical views of the modern researcher in pedagogics, Vasyl Sagarda, have been analyzed in the article. The attention has been focused on the implementation of an integrated methodology of a teacher’s training system, which ensures the effective training of the future teachers. The basic directions of the functioning this system have been outlined. Key words: the holistic methodical system of the teacher’s training, humanistically-oriented civic education, innovation, internationalization, personality approach, activity approach.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/556
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.