Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/562
Title: Теоретичні аспекти формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи
Other Titles: Theoretical aspects of professional competency of future elementary school teachers
Authors: Клочко, Алла Олексіївна
Keywords: компетентність, рофесійна компетентність, компетенція
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Клочко, А. О. Теоретичні аспекти формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи [Текст] / А. О. Клочко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 93–95. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 95 (13 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття присвячена вивченню основ формування про- фесійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Для досягнення поставленої мети автор вирішує такі завдання: розгляд поняття „компетентність”, „професійна компетентність” та „компетенція”; встановлення співвід- ношення аналізованих понять; дослідження структури про- фесійної компетентності майбутнього учителя початкових класів. Ключові слова: компетентність, професійна компе- тентність, компетенція.
Description: This article is devoted to the study of the foundations of professional competence of future teachers of elementary school. To achieve this goal the author solves the following tasks: review of the concept of competence, professional competence and expertise, establishing the value of the analyzed concepts, to study the structure of the professional competence of primary school teachers. Key words: competence, professional competence, competence.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/562
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.