Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСусліков, Леонід Михайлович-
dc.contributor.authorСтуденяк, Ігор Петрович-
dc.date.accessioned2023-12-18T11:47:08Z-
dc.date.available2023-12-18T11:47:08Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСусліков Леонід Михайлович. Основи маркетингу : навч. посіб. для студ. фізико-техн. спец. / Л. М. Сусліков, І. П. Студеняк ; рец. : І. І. Опачко, Б. М. Коперльос. – Ужгород : Вид. центр УжНУ „Говерла”, 2008. – 111 с. : іл. – Бібліогр.: с. 108.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56793-
dc.descriptionРекомендовано до друку Редакційно-Видавничою радою Ужгородського національного університету (протокол № 5 від 8 жовтня 2008 р. )uk
dc.description.abstractПосібник написаний на основі лекцій з курсу „Основи маркетингу та менджменту”, який читається для студентів кафедри прикладної фізики Ужгородського національного університета. У посібнику розглянуто основні закономірності розвитку ринку та сутність таких категорій сучасних ринкових відносин як маркетинг, методи дослідження ринку та маркетингових можливостей, споживчі ринки і ринок підприємств та їх характерні риси, стратегія і тактика маркетингу, оптова та роздрібна торгівля, просування товару, організація управління маркетингом, елементи організацій та процесу управління, функції управління, сутність керівництва. Мета курсу “Основи маркетингу” – ознайомити студентів з основними законами розвитку ринку, принципами, цілями та функціями маркетингу, концепціями маркетингової діяльності, її організацією, методами дослідження ринку та визначення маркетингових можливостей, вивчення основних положень, закономірностей маркетингової діяльності підприємств та установ при переході економіки на ринкові відносини, засвоєння принципів наукового підходу до підготовки спеціалістів в області управління виробництвом. Посібник рекомендований для студентів фізико-технічних спеціальностей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ «Говерла»uk
dc.titleОснови маркетингуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeНавчальний посібникuk
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри прикладної фізики і квантової електроніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ- 2008.pdf989.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.